Płaski brzuch to marzenie każdej kobiety. Zazwyczaj na niedoskonałości właśnie tej części ciała skarżą się właśnie Panie. Można to jednak zmienić i szybko poprawić kondycję i wygląd mięśni brzucha. Pierwsze efekty naszych wysiłków mogą być widoczne już po dwóch tygodniach regularnych ćwiczeń. Warto jednak pamiętać, że nie mówimy tu o usunięciu wieloletnich zaniedbań w postaci sporej oponki. Jak więc zawalczyć o płaski brzuch ? Po pierwsze pamiętajmy o połączeniu ćwiczeń i diety. Racjonalne zgranie tych dwóch elementów gwarantuje sukces. Same ćwiczenia nie pomogą jeśli będziemy objadać się czekoladowymi ciasteczkami, lodami albo tłustymi potrawami. Pamiętajmy także, że ćwiczenia na mięśnie brzucha powinny być różnorodne i stymulować różne jego partie.

Popularne, klasyczne brzuszki na niewiele się zdadzą jeśli będą stosowane samodzielnie ponieważ angażują jedynie mięśnie proste brzucha. Warto zadbać także o nasze boczki i mięśnie skośne brzucha oraz o jego dolną partię. Oprócz zwiększania intensywności ćwiczeń, zadbaj także o brak rutyny i różnorodność zestawów ćwiczeniowych. Bądźmy kreatywne, a zapobiegniemy wypaleniu i rezygnacji, a dodatkowo cały czas na nowo będziemy stymulować nasze mięśnie. Przede wszystkim pamiętajmy jednak o regularności treningów i systematyczności. Jednorazowe ćwiczenia, nawet najbardziej intensywne nie przyniosą oczekiwanych efektów.